Willa Ross-Domki - Sarbinowo

Willa Ross-Domki - Sarbinowo
$$$$
Przegląd

Położona w Sarbinowo, 600 metrów od Promenada Sarbinowo, Willa Ross-Domki oferuje zakwaterowanie ze skrytką depozytową i wymianą walut.

Lokalizacja

Od obiektu do Ogród botaniczny w Niegoszczy jest maksymalnie 10 minut drogi samochodem. Centrum Sarbinowo znajduje się 2 km od willi. Tawerna Roza Wiatrow i Lody Grabowskie znajdują się 650 metrów od willi.

Autobus Przystanek autobusowy który jedzie do popularnych atrakcji turystycznych, zatrzymuje się w odległości 550 metrów od willi.

Wypoczynek & Biznes

Okolica jest idealna do pieszej turystyki i jazdy na rowerze.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 15:00-17:00
od 08:00-10:00
Budynek
Liczba pokoi:10
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

• Jazda na rowerze

Usługi

• Pralnia chemiczna
  • Usługa przewodnika/ Sprzedaż biletów

Wyżywienie

Opinie o Ross-Domki

8.6 /10
Świetnie33 opinie
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    8.2

Czystość i wysoki standard domku były naprawdę imponujące. Wyposażenie domku było nowoczesne i funkcjonalne. Bliska odległość do morza była bardzo wygodna, a plac zabaw dla dzieci był bezpieczny i dobrze utrzymany. sprawne zameldowanie i wymeldowanie oraz miejsce parkingowe pod domkiem sprawiły, że cały pobyt przebiegł bezproblemowo.

Zygmunt Polska,
    8.4

Willa Ross-Domki to super miejsce z bliskim dostępem do plaży. Domki są ładne i czyste, a plac zabaw idealny dla dzieci. dostępność grillu i suszarki na pranie to duży plus. Warto tam spędzić czas!

Ogrzewanie na prąd było kosztowne, a okolica trochę zaniedbana z powodu budowy wokół.

Dominika Polska,
    8.2

Ross-Domki Sarbinowo oferują nowoczesne, czyste domki z wygodnymi łóżkami i dobrze wyposażoną kuchnią. Lokalizacja blisko plaży jest świetnym atutem, a także istnieje możliwość zaparkowania samochodu pod domkiem. Plac zabaw dla dzieci jest duży i bezpieczny, idealny do zabawy. Teren obiektu jest zadbanym i czystym miejscem, gdzie można odpocząć i cieszyć się różnymi aktywnościami na dużym trawniku.

Podczas zimowego pobytu problemem w domkach było ogrzewanie. Choć grzejniki były włączone, domki były nadal zimne, co skutkowało ponadprzeciętnymi kosztami za prąd.

Ireneusz Polska,
    9.0

Jestem bardzo zadowolony z lokalizacji Ross-Domek Sarbinowo. Było blisko do plaży, ale również wystarczająco daleko od zgiełku i tłumów. Sam domek był ładny, zadbany i czysty. Bardzo podobało mi się, że domki nie były pozlepiane w jedną bryłę, co zapewniało prywatność i ciszę. Był także dostępny grill i suszarka na pranie, co było bardzo wygodne po powrocie z plaży.

Jednak mieliśmy pewien problem z ogrzewaniem w domku. Niemalże wcale nie było ogrzewania w sezonie zimowym i musieliśmy na własny koszt korzystać z grzejników elektrycznych.

Cyprian Polska,
    8.8

Nasz pobyt w Ross-Domkach Sarbinowo był bardzo udany. Domki są nowe, czyste i bardzo wygodne. Wyposażenie jest kompleksowe i wszystko, czego potrzebowaliśmy, było na miejscu. Mieliśmy dostęp do dużej kuchni, wygodnej łazienki oraz przestronnego salonu z dużym telewizorem. Na terenie obiektu mieliśmy także dostęp do grillowania oraz parawanów i leżaków na plażę. Plac zabaw dla dzieci był świetny, a na terenie można było również rozegraliś do uprawiania różnych aktywności. teren był ogrodzony, zapewniając nam poczucie bezpieczeństwa.

Jednym z negatywnych aspektów naszego pobytu było ogrzewanie w domkach. W sezonie zimowym były one bardzo zimne, a właściciel naliczał dodatkowe opłaty za prąd za korzystanie z grzejników elektrycznych.

Teresa Polska,
    9.6

Wysoki standard. Dobrze wyposażony domek. Blisko do morza. Plac zabaw dla dzieci. Parking pod domkiem.

Krystian Polska,
    9.6

Nowe, zadbane domki. Dużo miejsca. Blisko do plaży. Czystość i wysoki standard. Wyposażenie i plac zabaw dla dzieci. Sprawne zameldowanie i wymeldowanie. Miejsce parkingowe pod domkiem. Meble ogrodowe i grill.

Nic w ogóle.

Stanisław Polska,
    8.4

Bardzo miło wspominam mój pobyt w Ross-Domkach w Sarbinowie. Localizacja okazała się idealna - blisko do morza, z dala od zgiełku, ale wystarczająco blisko, aby cieszyć się atrakcjami miejscowymi. Domek, w którym mieszkałam, był nowy i bardzo czysty, dobrze wyposażony i wygodny. Na pewno doceniłam dobrze wyposażoną kuchnię oraz przestronną łazienkę. Dodatkowym plusem był duży telewizor i możliwość grillowania. Miałam również dostęp do suszarki na pranie, co okazało się bardzo praktyczne po powrocie z plaży. Dla dzieci idealny plac zabaw, a także dużo miejsca, aby jeździć na hulajnogach i rowerkach. Cały teren był ogrodzony, co dawało poczucie bezpieczeństwa. Naprawdę dużo miejsca na relaks i różne aktywności na pięknym trawniku.

Jedyną negatywną uwagą był dojazd do Ross-Domków. Obecnie trwają tam budowy, dlatego droga nie jest w najlepszym stanie.

Marianna Polska,
    9.0

Podczas mojego pobytu w Ross-Domkach Sarbinowo, cieszyłem się z atrakcyjnej lokalizacji, która była zarówno blisko morza, jak i odseparowana od zgiełku. Domki były przytulne i zadbane, a wnętrze było wygodne i czyste. Dużym plusem było również bogate wyposażenie, takie jak grill, parawan plażowy i leżaki. Dla dzieci znajdował się również atrakcyjny plac zabaw, na którym mieli sporo miejsca do zabawy. Cały teren był ogrodzony, co dawało dodatkowe poczucie bezpieczeństwa.

Jednakże, nie mogłem oprzeć się uczuciu rozczarowania z powodu braku połączenia wi-fi przez większość czasu mojego pobytu. Pomimo zgłoszenia problemu, nie został on naprawiony.

Czesław Polska,
    9.2

Standard na bardzo wysokim poziomie. Domek bardzo dobrze wyposażony i bardzo czysty. Dużo naczyń i sprzętów w kuchni. Łazienka z dużym prysznicem. Salon z dużą sofą i Netflixem. Meble ogrodowe, grill. Miejsce na ognisko i plac zabaw dla dzieci.

Niema do czego się przyciepić.

Bogdan Polska,
    8.4

Podczas naszego pobytu w Ross-Domkach Sarbinowo mieliśmy wiele pozytywnych doświadczeń. lokalizacja obiektu jest świetna - blisko plaży, co było wyjątkowo wygodne dla naszej rodziny z dziećmi. domki są nowe i zadbane, a wyposażenie jest na wysokim poziomie. Byliśmy mile zaskoczeni dużą ilością naczyń i sprzętów kuchennych, które były dostępne w kuchni. łazienka była przestronna, a prysznic bardzo wygodny. byliśmy zadowoleni z placu zabaw dla dzieci oraz możliwości rozpalenia ogniska. To naprawdę fajne miejsce do spędzenia wakacji, z pewnością tu wrócimy.

Jednak jeden negatywny aspekt naszego pobytu w Ross-Domkach Sarbinowo warto wspomnieć. Okazało się, że przez większość czasu naszego pobytu mieliśmy problemy z połączeniem Wi-Fi, pomimo próśb o naprawę.

Henryk Polska,
    8.6

Nasz pobyt w Ross-Domkach był naprawdę fantastyczny. Lokalizacja miejsca była doskonała - tylko kilka minut spacerem i byliśmy na pięknej plaży. Domek, w którym się zatrzymaliśmy, był bardzo nowoczesny i dobrze wyposażony. Kuchnia była wyposażona we wszystko, czego potrzebowaliśmy, a łazienka miała duży i komfortowy prysznic. Bardzo przyjemnie było spędzać czas w salonie, na wygodnej kanapie, oglądając filmy na Netflixie. Cieszyliśmy się również meblami ogrodowymi i grillowaniem na zewnątrz. Dla naszych dzieci było wiele atrakcji, takich jak plac zabaw i miejsce na ognisko. Cały teren był dobrze utrzymany i czysty. Wrócimy tu z pewnością i polecamy to miejsce wszystkim.

Jako jedyny negatyw możemy wspomnieć o dodatkowej opłacie za prąd. Jednak rozumiemy, że ogrzewanie domku było elektryczne, więc w chłodne dni musieliśmy poświęcić dodatkowe środki na jego działanie.

Dariusz Polska,
    9.4

Ross-Domki Sarbinowo to miejsce, gdzie spędziliśmy wspaniały czas. Domek, w którym mieszkaliśmy, spełnił nasze oczekiwania - był bardzo dobrze wyposażony i utrzymany na wysokim standardzie. Mieliśmy wszystko, czego potrzebowaliśmy, między innymi grill, leżaki i parawan. Teren wokół domków był zadbane i czysty, a plac zabaw dla dzieci był nowy i bezpieczny. Bliska odległość do morza była również ogromnym plusem. Zameldowanie i wymeldowanie przebiegło sprawnie, a miejsce parkingowe pod domkiem było bardzo wygodne. Gorąco polecam Ross-Domki Sarbinowo - na pewno jeszcze tam wrócimy.

Nie było żadnych negatywnych aspektów podczas naszego pobytu.

Ksawery Polska,
    8.2

Położenie blisko plaży, restauracji i sklepów. Dla dzieci super plac zabaw. Czyste, zadbane domki bez hałasów sąsiadów. Dostępny grill i suszarka na pranie. 😊

Mariusz Polska,
    9.8

Domek nowoczesny, dobrze wyposażony, czysty. Duży plac zabaw dla dzieci. Blisko plaży. Polecam to miejsce na doskonały pobyt.

Józef Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Ross-Domki

Czy Willa Ross-Domki posiada parking na miejscu?
Tak, Willa Ross-Domki oferuje parking.